LITEWSKIE WSPOMNIENIA Z PROJEKTU

 


Ema: Šis projektas davė man daug patirties ir naujų pažinčių.

Smiltė: Man šis projektas labai patiko, norėčiau daugiau tokių projektų.

Meda: Projektas buvo labai įdomus ir linksmas, buvo smagu bendrauti su vaikais iš Lenkijos ir atlikti užduotis.

Gustė: Šis projektas buvo labai linksmas ir įdomus, susipažinau su mokiniais iš Lenkijos mokyklos  ir tapau draugėmis su keliomis mokinėmis.

Rebeka: Aš esu labai laiminga, kad galėjau sudalyvauti šiame projekte! Jis buvo nuostabus..❤ liks daug prisiminimų..❤

Alanta: Labai džiaugiuosi kad šis projektas įvyko. Per ji susipažinome su žmonėmis ir labai gerai susidraugavome.☺️

Laura: Nauja patirtis, kurios nesitikėjau ;)

Pijus: Man labai patiko sis projektas ir norėčiau dar karta tokiame sudalyvauti.

Matas: Jaučiausi laibai gerai projektas tikrai buvo geras ir padarė man didelį įspūdį.

Gytis: Tai buvo visiškai nauja patirtis kuri man labai patiko.

 

 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PORANEK Z JANEM PAWŁEM II

DRUGI DZIEŃ REALIZACJI PROJEKTU - POLSKA