POLSKIE WSPOMNIENIA Z PROJEKTU

 


Ten projekt wiele mnie nauczył. Było bardzo dużo rzeczy do zrobienia, ale było ciekawie, zabawnie i na luzie. W czasie projektu poznałam dużo znajomych z Litwy. Poćwiczyłam język angielski, mogłam dowiedzieć się więcej o Puławach, okolicach naszego miasta i poznane wiadomości przekazać też litewskim znajomym Nauczyłam się kilku ćwiczeń z rozgrzewek teatralnych i otrzymałam rady jak lepiej grać w przedstawieniach teatralnych i recytować wiersze. Bardzo mi się podobało i cieszę się że mogłam brać udział w tym projekcie. Chętnie uczestniczyłabym kolejny raz w podobnym przedsięwzięciu. 👩

Noela

Moim zdaniem projekt był bardzo fajny i niezwykle interesujący. Dowiedziałam się dużo niesamowitych rzeczy o innej kulturze i zawarłam nowe znajomości. I przy okazji zapoznałam się z nowymi wiadomościami na temat Jana Pawła II.

Julka Kalbarczyk

Moim zdaniem projekt był bardzo udany. Wiele się dzięki niemu nauczyła i poznałam sporo przemiłych nowych ludzi z Litwy. Doznałam  nowych doświadczeń i zwiedziłam wiele ciekawych miejsc. Podsumowując projekt bardzo mi się podobał i mam nadzieję, że będzie podobnego rodzaju projektów, znacznie więcej w naszej szkole.

Gabi

Bardzo mi się podobał projekt, ponieważ poznałam super ludzi z Litwy i nie tylko przemili (instruktorzy, przewodnicy) . Nauczyłam się wielu nowych rzeczy i faktów historycznych np. o Kazimierzu Dolnym, Lublinie, Litwie. Super się bawiłam, a przy tym wiele się nauczyłam. 💜

Lena

Projekt mi się bardzo spodobał, ponieważ mieliśmy okazję zawrzeć nowe znajomości z uczniami z Litwy. Mogliśmy  dowiedzieć się dużo ciekawych informacji o Lublinie i Kazimierzu Dolnym i przy tym  miło spędzić czas. Mieliśmy okazję wymienić się doświadczeniami o naszej kulturze i zwyczajach z litewskimi kolegami, a także poznać ich krajach i tradycje w nim panujące.

Hubert

Bardzo podobał mi się projekt ponieważ poznałam wielu wspaniałych ludzi,miałam okazję z nimi porozmawiać na różne tematy, zwiedziłam piękne miejsca oraz co najważniejsze świetnie się bawiłam. Był to niesamowity czas w moim życiu! 😎

Julka G.

Moim zdaniem projekt był bardzo interesujący. Poznałam wiele wspaniałych osób z Litwy. Poćwiczyłam trochę j.angielski i nauczyłam się dużo o historii Litwy, Lublina i Kazimierza Dolnego.Sporo dowiedziałam się też o Janie Pawle II, nauczyłam się nowych technik artystycznych i teatralnych.

Kasia





 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PORANEK Z JANEM PAWŁEM II

DRUGI DZIEŃ REALIZACJI PROJEKTU - POLSKA